LG Business Cloud представляє LG DOOH Ads та LG Pro:Centric Stay, забезпечуючи більш індивідуальні опції для різноманітних середовищ B2B
LG Electronics (LG) представить розширену версію LG Business Cloud — онлайн-платформи, яка спрощує управління комерційними дисплеями й телевізорами LG в готелях та їхню експлуатацію — на виставці Integrated Systems Europe (ISE) 2025, що проходитиме 4–7 лютого в Барселоні, Іспанія. Платформа розроблена для задоволення змінюваних вимог B2B-клієнтів і тепер пропонує рекламне рішення LG DOOH Ads для цифрових вивісок, а також LG Pro:Centric Stay для бізнесу, що займається короткостроковою орендою.
LG DOOH Ads надає клієнтам комплексне, налаштовуване та просте у використанні рішення для комерційної реклами на дисплеях. Користувачі можуть вибрати ключові параметри, як-от регіон, ціну та типи оголошень, а LG DOOH Ads автоматично добиратиме відповідну рекламні матеріали для показу. Це зменшує потребу для бізнесів самостійно шукати та залучати рекламодавців. Крім того, це рекламне рішення LG дає користувачам можливість показувати оголошення, які вони знайшли самостійно. Ба більше, LG DOOH Ads використовує передову технологію камер зі штучним інтелектом для аналізу даних про глядачів, як-от статі, віку й поведінки, надаючи персоналізовану рекламу на основі їхньої поведінки. Також система надає звіти про очікувану ефективність цих оголошень.
LG Business Cloud також представляє LG Pro:Centric Stay — нове рішення, створене спеціально для бізнесу, що займається короткостроковою орендою. Воно доповнює наявну лінійку програмних рішень, доступних на платформі, зокрема систему управління контентом цифрових вивісок LG SuperSign Cloud, LG Pro:Centric Cloud для телевізорів у готелях і LG ConnectedCare. Ці інноваційні інструменти, розроблені для різноманітних середовищ B2B, допомагають забезпечити більшу ефективність та гнучкість в управлінні вивісками.
Цю новину коментували post